Видавнича діяльність

 Порядок подання навчально-методичних матеріалів на розгляд науково-методичної ради НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області


Навчально-методична література схвалена до друку  та поширення науково-методичною радою НМЦ ПТО ПК у Хмельницькій області у 2020-2021н.р.

Робочий  зошит    з предмета  «Облік,  калькуляція, звітність»  призначений  для    самостійної роботи  здобувачів освіти професійних (професійно-технічних) навчальних  закладів,  які  навчаються  за професією  «Кухар» 3 розряду.

Зошит розроблений відповідно до типової програми ДСПТО 6122-НО.55.3- 2008 з предмета «Облік, калькуляція і звітність» та містить теоретичний матеріал з кожної теми, зразки розрахунків на задану кількість порцій та  на перерахунок овочів  в залежності від пори року, практичні  роботи  та  завдання  для  повторення, закріплення,  контролю знань учнів.

В робочому зошиті з предмета «Облік, калькуляція і звітність» подані матеріали, що допоможуть краще розібратися  здобувачеві освіти в змісті цього предмету, опанувати основні поняття в галузі.

Даний робочий зошит призначений для контролю та перевірки знань з предмета «Облік, калькуляція і звітність» професії «Кухар» 3 розряду та може використовуватися під час теоретичного, а також виробничого навчання.


    Статті

   Лариса БЛІДНА  методист  2020 Стаття до науково- методичного вісника 

 ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ


Віктор  БОДНАР викладач професійно-теоретичної підготовки 2020  

Стаття до науково- методичного вісника

ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ QR-КОДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ


Тетяна КОНОПЕЛЬНЮК  заступник з виховної роботи 2020   

 Стаття до науково- методичного вісника 

ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ 


Любов Сірант   викладач професійно-теоретичної підготовки 2020  

 Стаття до науково- методичного вісника 

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ


Анжела ФУРМАН психолог 2020  Стаття до науково методичного вісника 

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ, А САМЕ ТРЕНІНГОВИХ ЗАНЯТЬ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС


Анатолій ЧМІЛЬ заступник директора знавчально-виробничої роботи 2020 

 Стаття до науково методичного вісника 

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ) ОСВІТИ В РИНКОВИХ УМОВАХ


Тетяна ШИМАНСЬКА  викладач математики 2020 Стаття до науково методичного вісника 

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ


II МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА  ІНТЕРНЕТ КОНФЕРЕНЦІЯ

Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові
диспути: тези доп. II Міжнародної науково-практичної інтернетконференції, 4-5 лютого 2021 р. – Дніпро, Україна, 2021. – Т.1. – 502 с.




Блідна Л.М. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ

ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ)
ОСВІТИ 206     збірник 1 с. 206

Сірант Л. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ  Збірник 2 с. 276

Шиманська Т.І. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ
НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ Збірник 2 
с.  452 

Тивоняк О.В. СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ 

Збірник 2 с.327 

VI МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА  ІНТЕРНЕТ КОНФЕРЕНЦІЯ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ  ДОРОСЛИХ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕВНОЇ ОСВІТИ 26.11.2020р.



БЛІДНА Л.М.    ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ   

БОДНАР В.А. ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ QR-КОДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

ШИМАНСЬКА Т.І. ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЄДНАННІ З МУЛЬТИМЕДІЙНИМИ ЗАСОБАМИ НАВЧАННЯ

ФУРМАН А.М.ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ, А САМЕ ТРЕНІНГОВИХ ЗАНЯТЬ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС 


ОНЛАЙН-ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО- ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ 

МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ  ДНУ ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ  ЗМІСТУ ОСВІТИ КИЇВ 02.04.2021

БЛІДНА Л.М. ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ – СПОСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ


ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО- ПРАКТИЧНА КОНФРЕНЦІЯ 
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ РЕГІОНУ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. ЗАПОРІЖЖЯ 28.04.2021р.

БОДНАР В.А. ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ QR-КОДІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Найдосвідченіший  педагог  ніколи не повинен спинятися на   досягнутому, бо якщо нема руху  вперед, то неминуче  починається відставанн...